14 Ekim 2010 Perşembe

Aynı Parça ile Değişik Kombinler Yaratma

Hani dergilerde olur ya bir etek, pantalon veya çeketi birkaç çeşit kombin ile farklılaştırma.
Aslında hepimizin bu iş üzerine ciddi şekilde eğilmesi gerekiyor. Bazen bakıveriyorum sürekli ayni parçaları ayni parçalarla kombinlemişim.
Bir süre sonra "oofff artık giyecek bir şeyim kalmadı, alışveriş zamanı geldi de geçiyor bile, artık farklı giyinmek istiyorum" deyiveriyorum.
Bizleri bu düşünceden kurtaracak çalışma işte budur. Çoğu zaman işe yetişmek adına evden apar topar çıkarken bunun üzerine ne giyeceğim şimdi şeklinde vakit kaybı yaşıyoruz. Halbuki, biz bu çalışmayı o parçalar için daha önceden yapmış olsak, hayat daha kolay olacak. Aslına bakarsanız o parçayı satın alırken bu çalışmayı yapmak ve eğer satın almak istediğimiz parça ile çok fazla kombin yaratamıyorsak o zaman o parçayı satın almayı bir kez daha düşünmemiz yerinde olur.
  
Ben de gardrobumdaki parçalar ile değişik kombinler yaratmaya çalışacak ve sizinlerle bu deneyimlerimi paylaşacağım.
Pazartesi günü giymiş olduğum etek tam sonbahar rengi, bu parçayı baz olarak almaya karar verdim.
  
Bakalım ne kadar değişik kombin yaratabileceğim.

İşte birincisi,

Etek: Zara
Tişört: Zara
Şal: H&M
Çanta: Mango

Bu da ikinci kombinim;

Etek: Zara
Tişört: Vinmax
Ceket: Zara
Ayakkabı: Nine west
Çanta: H&M

Bu da üçüncü kombin,



Etek: Zara
Tişört: Mudo
Şal: H&M
Küpe: Yargıcı

Devamı ileriki günlerde:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder