4 Şubat 2011 Cuma

TrendsbySevi'nin Gardrobu Satışta / My Closet for Sale

Eteklerle başlangıç yapmak istedim. Bu eteklerden sadece yeşil olanı 1 kere giydim, diğerlerini hiç giymedim. Çünkü zaten satın alırken dar gelmişti ama çok beğendiğim için dayanamayıp almıştım, sonrasında ise giyemedim. Şimdi onlar sürekli giyebilecek birilerinin olsun istiyorum. Sorularınızı trendsbysevi@gmail.com adresinden bana ulaştırabilirsiniz.

I would like to start with skirts. I only wore one of them once. For your questions, please send me an e-mail; trendsbysevi@gmail.com .




Marka: Koton
Size 38
Fiyat: 20 TL
Brand: Koton
Size: 38 
Price: 20 TL




Marka: Herry
Size 38
Fiyat: 20 TL
Brand: Herry
Size: 38 
Price: 20 TL




SATILDI/SOLD
NOT: Burada satılan hiç bir ürün sahte değildir, 2.el olup kullanılmış veya hiç kullanılmamıştır. Satın almak için yapmanız gereken mail yoluyla trendsbysevi@gmail.com dan bana ulaşıp almak istediğiniz ürünü belirtmek ve vereceğim banka bilgilerine ürünün fiyatını yatırmak. Kargolar Aras Kargo ile gönderilecek olup ücret 5 ile 7 TL arasında değişiyor. Ücret sizin tarafınızdan karşılanıyor. Keyifli alışverişler.

PS: None of the sold products are fraudalent, they are second hand or not used. To buy any product please contact me via e-mail (trendsbysevi@gmail.com) and let me know which product you would like to buy. After you transfer the money to the account which I will provide you, your order will be despatched. Shipping fee will belong to you. Thanks a lot, enjoy your shopping.


Marka: Kenny S.
Size 36
Fiyat: 25 TL
Brand: Kenny S.
Size: 36
Price: 25 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder