12 Şubat 2011 Cumartesi

Saturday Breakfast with Love and Surprise

Bugün güne erken uyandım ve koyuldum supriz hazırlıklarına. Malum sevgililer günü Pazartesi gününe denk geliyor, dolayısıyla malesef haftaiçi evde kahvaltı imkanımız olmadığından Cumartesi ve Pazar gününü değerlendirmeliydim. Kalp şeklinde sahanda yumurta ve reçelli ekmek ve waffle ile bir hahvaltı tabağı hazırladım sevgili eşime. Nasıl beğendiniz mi?

I woke up early today and made the preparations for the surprise breakfast. As you know, St Valentine's Day is on Monday. Unfortunatelly, we have no chance to have a breakfast weekdays at home, so I decided to surprise my husband today morning. I prepared a breakfast plate with heart-shaped fried egg, bread with strawberry jam and waffle. Did you like them?



Bu süprizleri gerçekleştirmenin yolu aşağıdaki kalp şeklindeki kalıplardan geçiyor.

You can prepare those with below heart-shaped silicone molds.



2 yorum:

  1. Cok sevimliler! Baharatlarla yazilmis bas harfleriniz de cok tatlilar!
    Bu sevgililer gunu kahvaltisini kacirdik ama onumuzdeki haftasonuna yaparim ben bunlari:)
    Happy V-day!:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkurler :)) Sonuçlar güzel oluyor, kesinlikle denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil