9 Temmuz 2011 Cumartesi

Today is My Birthday

Bir yaş daha aldım, benim için önemi 30 lu yaşlara ilk adımım olması. 29'u bugün itibariyle geride bırakıyorum. Bu fikre alışmam zor olacak :) Bugün kalktım ve kuaföre gittim, malum akşama programımız var. Hem saçlarımı uçlarından kestirecek hem de manikür pedikür yaptıracaktım. Moralim o kadar bozuk bir şekilde eve geri döndüm kü anlatamam. Saçlarımı uçlarından aldırmak isyordum ama resmen saçım inanılmaz kısaldı. Fotograflardan gördüğünüz gibi saçlarım dalgalı ve genelde fön çektirmem ve dalgalı kullanırım. Saçımı o kadar çok kesen kuaför arkadaş bir de ben dalgalı fön istememe rağmen bana düz fön çekti ve inanılmaz moralimi bozdu. Saçımı kestirmek için bugüne beklediğim için kendimi de ayrıca kutluyorum. Eve girer girmez kendimi banyoya zor attım. Yalnız eve girdiğimde beni ınanılmaz bir sürpriz bekliyordu. Eşim ben yokken bana pasta ve şampanya almış ve de tüm holü gül ile donatmış:)) O moralimin üzerine inanılmaz bir sürpriz oldu. O kadar şanslıyım ki muhteşem bir ailem ve eşim var.

Today is my birthday and I completed my twenties today. It will be difficult to get used to this idea :) I woke up this morning and went to coiffeur to have my hair cut and manicure and pedicure. My haircut was not the one I want and I got very disappointed and nervous. The only thing I would like to do is to have a shower when I came home. But, there is a suprize waiting for me at home. When I came home, I saw that my husband decorated the whole hall with roses and bought me a cake and champagne. My mood was changed suddenly. I am very luck that I have a great family and husband.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder