4 Ekim 2011 Salı

Bozcaada'da İlk Gün

Bozcaada'da geçen sakin ve huzurlu bir haftasonunun ardında yoğun bir haftaya başladım malesef ve ancak bu postu yapabildim. O kadar güzel bir ara oldu ki benim için onca yola değdi. Hava korktuğum gibi değildi, çok esiyordu ama açık bir hava vardı. Yanimda götüğüm yazlik elbiseler ve yanında deri ve kot ceket yetti bana.

After a lovely weekend in Bozcaada (Tenedos), I found myself in a busy week. It is so busy that I am able to prepare the post today. It was very pleasant weekend that it is worth to take 6,5 hours for one night. The weather was very sunny, however the wind was strong. My summer dresses and leather and jean jacket were enough.















Bozcaada bu mevsimde de çok güzel, kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim. Bazı mekanlar sezonu kapatmış ama olsun, itiş kakış değil, bu da ayrı bir güzel.


Gün batımı için traktör ile tepemize geldik.

 Kekik topluyorum


 Güneş Bozcaada'da bir başka güzel batıyor.




 
Farketmiş olabileceğiniz gibi kapı hastasıyım ben, bu tip kapılara dayanamıyorum. Suana kadar o kadar çok kapı fotografı çekmişimdir ki sergi açabilirim bile.


2 yorum:

  1. Süper fotoğraflar, hiç göremediğim Bozcaada aşkım depreşti bak yine :((

    YanıtlaSil
  2. Madammoda, cok tesekkurler guzel yorumun icin. Bence hic vakit kaybetmeden gormelisin bu guzel adayi.

    YanıtlaSil