10 Kasım 2011 Perşembe

Furla Çantam- New York Alışverişim 1

Geçen sene Ekim ayında size Furla'nın yeni sezonda çok beğendim çantalarından bahsetmiş ve de ülke bazında Furla çantaların fiyat farklarını içeren bir analiz postu yapmıştım, bu postuma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://trendsbysevi.blogspot.com/2010/10/furla-fiyat-analiz-raporu.html

New York'ta Woodbury Common Premium Outlet'e uğramadan olmazdı tabii ki, Furla'nın mağazasında acaba bu çantayı bulabilir miyim diye düşünüyordum ve sadece gri renginin olduğunu öğrendiğimde çok sevindim ve fiyatını bile sormadan alıyorum dedim parlayan gözlerle:) Çok yakında ne giydim postlarında kendisini takıyor olurum.




Last year in Oct, I prepared a post with regard to Furla bags in my wish list and their prices in all countries. You can find the link of the subject post below;

http://trendsbysevi.blogspot.com/2010/10/furla-fiyat-analiz-raporu.html

In New York, Woodbury Common Premium Outlet is my one of the shopping area and I was thinking that whether I can find this bag at Furla's store. When I learnt that there is onlty gray one, I said that I'm buying this bag with my shining eyes without asking its price. You will see it in my outfit post shortly.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder