1 Aralık 2011 Perşembe

Christmast Dining Decoration Ideas / Yılbaşı Yemek Masaları

Biraz erken belki ama yılbaşı planları yapmaya başladınız mı? Biz genellikle yılbaşı gecesi evde olmayı tercih edenlerdeniz. Siz de evde olmayı planlıyorsanız, hatta sevdiklerinizi davet edip yemekler hazirlamak isterseniz işte size dekoratif masa önerileri. Hangisi hoşunuza gitti?

It may be a bit early but have you made any plans for the new year night? We usually prefer to stay at home at new year nights. If you do so and invite your friends, family for the dinner, here are the decorative dining ideas. Which one do you like?










Source: http://www.housetohome.co.uk/

5 yorum:

  1. 8.fotoda ki sofraya bayıldım. Bana ilham oldu o peçete şekilleri.. teşekkürler :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu bana:) çok sevindim yardımcı olabildiysem.

    YanıtlaSil
  3. i love decorating for the holidays! the last photo is my most fave! ghost furniture rules!

    x jamie

    YanıtlaSil
  4. Ben bayıldım bu masalara, parti vermeye üşenmiştim aslında ama sanırım beni canlandırdın:D

    YanıtlaSil
  5. Brilliant decoration ideas!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    YanıtlaSil