7 Aralık 2013 Cumartesi

Venedik, Murano ve Burano

Venedik benim en çok gitmek istediğim Avrupa şehirlerinden biriydi, sonunda listemden bir şehri de gezerek çıkarmış oldum. Gerçekten o kadar masalsı bir yer ki ben büyülendim. Yalnız hava çok iç açıcı değildi, devamlı bir yağmur hali bizi biraz zorladı. Bizim gibi araba ile geldiyseniz arabayı Mestre'deki istasyona yakın otoparklardan birine bırakmanızı tavsiye ederim, bu şekilde bütçenize yardımcı olabilirsiniz.

Venice is a dream city which I like to visit so much in Europe. The weather was not so nice and usually rainy, however, I liked it so much due to its architecture and the water all around the city. If you come to Venice by car like us, it's better to leave it at a parking area close to the station of Mestre for your budget.










San Marco meydanında klasik müzik eşliğinde kahve keyfi tavsiye edilir.














rialto bridge

Murano, Venedik'e çok yakın mesafedeki cam ustalığı ile bilenen adası. Mimari yine benzer şekilde, cafe ve restaurantların dışında cam ürünler satan mağazalar mevcut. Cam ustalığı gerçekten hayranlık uyandıracak boyutta, fiyatlar ise orjinal ürünlerde gayet yüksek.

Murano is one of the island close to Venice and famaous with its glass art. There are lots of cute shops that you can buy glass stuff. The original ones prices are high.







Burano, en sevdiğim adası oldu Venediğin. Rengarenk evleri ve şirin panjurlu pencerelerine vuruldum resmen. Beni evlerin önünde bıraksınlar ben saatlerce izleyebilirim bu güzellikleri.

I liked Burano a lot. Its colorful houses and cute windows affected me so much. You should visit this island.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder