3 Kasım 2010 Çarşamba

Gardrop Detoksu

En kısa zamanda bu ulvi görevi yerine getirmem gerekiyor. Geçen gün dolabım bana bu gerekliliğin sinyallerini güzel bir şekilde verdi. Elbiselerimin asılı olduğu dolabın kapağını açtım ve ne giysem acaba diye bakınırken birden dolabın askısı ve ardında tüm elbiseler kendini yerde buluverdi.

Bu kesinlikle bir işaret olmalı :))

Ben sinyali aldım ama ne çare... Dolabın askısının aparatını değiştirerek biraz daha zaman kazanmayı tercih ettim, tahmin edersiniz ki gardrop detoksuna girişmek başlı başına bir iş.

Aslında bu işte bize profesyonel destek verecek kişiler ve şirketler var ama saati 200 TL civarı. Çok isterdim bir profesyonelden bu şekilde bir yardım almayı ama sanırım bu kez kendim üstesinden gelmeliyim, belki daha sonra bu yardımı alır ve sizlerle de paylaşırım deneyimlerimi.

Dolabın çok sıkışık olması insanı ekstra alışverişe yöneltiyor aslında. Neden mi? Çünkü isteğimiz şeyi bile göremez oluyoruz sıkışıklıktan ve sürekli aynı şeyleri giymeye başlıyoruz. Sürekli aynı giyinmek insanı alışverişe itiyor ve o sıkışık dolaba yeni parçalar sığdırılmaya başlanıyor. Kısır döngü anlayacağınız...

Bu ulvi göreve nasıl başlayacağımı biliyorum. Öncelikle tüm kıyafetlerimi aşağıdaki kategorilere ayırmam gerekiyor;

Verilecekler: Bundan sonra giymeyeceğime emin olduğum fakat hala yeni görünen başkalarının faydalanabileceği tarzdaki parçalar.

Değişime uğraması gerekenler: Bir sebeple giymediğim (uzun olması, kısa gelmesi, bir yerinde sökük olması, uygun kemer bulamamam, vb) parçalara ihtiyacı olan değişimi yapıp tekrar giyeceklerim.

Atılacaklar: Başkasının da faydalanamayacağı ölçüde yıpranmış parçalar.

Kalacaklar: Sürekli giydiğim ve hiçbir şekilde vazgeçemediğim parçalar.

Böyle yazmak kolay iş ama bakalım işe giriştiğimde bu kadar kolay olabilecek mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder