29 Kasım 2010 Pazartesi

I Like Surprises

Öncelikle, 1 haftadır post ekleyemediğim için üzgünüm, çok yoğunum bu aralar. Emin olun ki ekleyeceğim postları çok seveceksiniz.

Eşim haftasonu için Selanik gezisi planlamış ve ben Cuma aksami işten eve döndüğümde öğrendim. Buradan kendisine super surprizi için teşekkür ederim. Sürprizlere bayılıyorum :)))

9'da Kadıköy'den yola çıktık ve sabah Selanik'teydik. Hayatımda ilk defa sınırı karayolu ile geçmiş oldum, çok entresandı.

Sizlerle paylaşmak üzere birçok fotograf çektim, önümüzdeki günlerde sizlerle. Ipsala sınır kapısı ile başlayalım.




Firstly, sorry for not adding any post for a week. I have been very busy nowadays. Make sure that you will enjoy my following posts.


My husband planned a weekend trip at Thessaloniki and I learnt this plan on Friday evening. Thanks for the surprise, I like surprises.


We set off at 9 o'clock from Kadıköy and arrived at Thessaloniki in the morning. It is the first time, I crossed the border by highway, so it's very interesting.


I took lots of fotos to share with you in coming days. Here is İpsala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder