9 Haziran 2011 Perşembe

Kazdağları Tatil Notlarım- My Holiday Notes in Kazdağları

Önceki postumdan bildiğiniz üzere Kazdağlarındaydım haftasonu. Pazartesi ve Salı günün izin alarak tatilimi biraz uzattım. Super bir tatildi, en çok zevk aldığım tatillerden biriydim. Öncelikle bugun sizlere kaldığım otelden bahsetmek istiyorum. Yeşilyurt köyündeki Stalu Butik Otel'de kaldım. Herkese şiddetle tavsiye ederim bu oteli.

As you know per my previous post, I was on a holiday at Kaz Mountains/Canakkale. It was a beautiful holiday. Today, I will share my comments with regard to Stalu Butik Otel, which I stayed at. I really recommend this hotel.

  





Otelin odaları çok şirin, temiz ve romantik.

Its rooms' decorations are very pretty, the room we stayed was very clean and romantic. 



Odada ihtiyacınız olabilecek her şey vardı, diş seti, prezervatif, hijyenik ped, makyaj temizleme pamuğu, törpü, nemlendirici, şampuan, masaj lifi, traş seti, tarak, vb. Yastık seçenekleri çok güzel bir incelikti.

There is everything that you will need in the room, for example; toothbrush, toothpaste, condom, hygienic pad, nail file, shampoo, comb, massage fibre, shaving set, etc. Pillow options were very cool.

 

Yemekleri o kadar güzeldi ki hala aklımdalar.

Its delicious plates are still on my mind.  


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder