20 Haziran 2011 Pazartesi

Mango Online Shopping

Mango'nun online satış sitesini ilk kez denedim ve çok başarılı buldum. Perşembe gecesi aşağıdaki ürünleri sipariş ettim ve bugün öğleden sonra adresime teslim edildi. Ürünler gayet düzgün bir şekilde geldi, kesinlikle tavsiye ediyorum. İndirim zamanı Mango'yu bilirsiniz, hem çok kalabalık oluyor hem de ürünler çok yıpranmış oluyor, beden kalmıyor, vb. Size tavsiyem indirim öncesi gözünüze kestirdiğiniz ürünleri internetten sipariş edin, ben çok memnun kaldım.

It is the first time I have ordered the below jacket and the skirt via Mango online shopping site. I ordered the products on Thursday night and delivered them today afternoon. As you know, you cannot find your size at sale time, online shopping is very good solution at that time, I am happy about my shopping and recommend you.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder