14 Ocak 2012 Cumartesi

My Little Black Dress

Merhabalar,

Uzun süredir post yapamadiğimin farkındayım. Oysaki hafta boyu hep de bloga koymak istediğim kombinler giymistim ama malesef fotograf cekebilmek her zaman mumkun olamiyor. Blog dışında beni instagram, facebook ve twitter dan takip edebileceginizi untmayın lutfen.

Dear all,

I know that I have not prepared a post since Sunday because I could not take a photo. However, I wore beautiful outfits along the week. Please do not forget that you can also follow me via instagram, facebook and twitter.




Dress: Forever new (new season)
Necklace: Forever new (new season)
Boots: Inci

5 yorum:

  1. kolyen cok guzxelmıs bende almısım gerdanı guzel olanlar ıcın mukemel ve sendede cok hos durmus

    YanıtlaSil
  2. güzel kibar bi elbiseymiş sevdim:)

    YanıtlaSil
  3. hem elbise hem de kolye cok güzel gorunuyor..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Magendiea
    Çok teşekkürler Aysun

    YanıtlaSil