Hatırlayacağınız gibi 4 Ocak 2011 tarihinde 2 clutch ve bir elbise sipariş etmiştim http://www.asos.com/ adresinden. Neler sipariş ettiğimi görmek için tık tık. Malesef hala elime ulaşmadılar. Ben de müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim ve öğrendim ki paketim kuryede kaybolmuş. Acayip hayal kırıklığına uğradım. Dahası, elbisemin ve 1 clutch in stoklarda olmaması sebebiyle sadece bir clutch in elime ulaşacağını öğrendim. Diğerlerinin tutarı 10 iş günü içinde hesabıma geri gönderilecekmiş. Bu üzücü deneyimimi sizlerle paylaşmak istedi.
As you may remember I ordered 2 clutches and a dress via http://www.asos.com/ on Jan 4th, 2011. Please click to see what I ordered click click. I have not recieved my products yet and contacted customer service and learnt that my parcel was lost in courier. I got very disappointed. Moreover, I only will receive one clutch, as the others are out of stock :(( The other's amount will be refunded to my account within 10 working days. I wanted to share my experience with Asos.
Aaa çok üzüldüm:(
YanıtlaSilDaha önce Asos'ta hiç problem yaşamadığımı söylemiştim; ama ne yazık ki oluyormuş böyle demek ki:(
Benim şansıma malesef :((
YanıtlaSil