4 Ocak 2011 Salı

Gaziantep'te Alışveriş / Shopping in Gaziantep

Hatırlarsınız geçenlerde bir günlüğüne Gaziantep'e gitmiştim. Gaziantep'ten neler alabileceğiniz üzerine bir post hazırlamak istedim. Bakırcılar Çarşısında 2 adet aksesuar satılan mağaza var, buradan değerli taşlarla yapılmış çok güzel yüzükler, kolyeler ve bileklikler alabilirsiniz. Değerli taşların enerjisine inanıyorsanız, bu taşlardan satın alabilir ve enerjisinden faydalanmak için bulduğunuz odalara koyabilirsiniz. İşte bazı örnekler.

As you remember, I was in Gaziantep for a day recently. I would like to write a post with regard to shopping in Gaziantep. There are two accessory store where you can buy beautiful rings, necklaces and bracelets with gem stone in Coppersmith Bazaar. If you believe the energy of the gem stones, you can buy them and put them in your room to benefit their energies. Here are some examples.











Gaziantep sedef işçiliği ile ünlüdür, bilenleriniz vardır. Mücevher kutusu, tavla, çerçeve alabilirsiniz. Ben aşağıdaki Atatürk tablosuna bayıldım.

As you may know, Gaziantep is famous with mother of pearl. You can buy jewelery box, backgammon, frame. I really like the below Atatürk table.






Gaziantep adeta bir bakır cenneti, mutlaka Bakırcılar Çarşısını ziyaret etmelisiniz. Bildiğiniz gibi bakırların belli zaman sonra kalaylanması gerekiyor. Çarşının içinde bakır kalaylayanları görünce hemen fotoğraflarını çektim, entresan bir işlem imiş.

Gaziantep is a copper paradise. You must visit Coppersmith Bazaar. As you know, copper things should be tinned. When I saw the tinners, I took their fotos. It is really interesting process.











Son olarak baharat, şifalı bitkiler ve kurutulmuş sebzeler ile sizleri başbaşa bırakıyorum.

Lastly, here are the fotos of spices, medicinal herbs and dried plants.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder