3 Ocak 2011 Pazartesi

İndirimdeki Mağazalardan Haberler

Bugün izinliydim, 1 Ocak haftasonuna denk gelince ben de hazir iznim varken 3 Ocak'ta tatil olayım istedim. Birçok mağazanın indirimi ile aynı zamana denk gelmesi ve havanın yağmurlu oluşu sebebiyle attım kendimi alışveriş merkezlerine. Öncelikle Palladium'a gittim ardından da Kozzy Alışveriş merkezine.

Ne var ki indirimdeki mağazalardan umduğumu bulamadım. Massimo Dutti adeta talan edilmişti, ancak 2 dk içeride durmaya katlanabildim ve hemen çıktım. İçerisi pazar yeri gibiydi. Bir şey bulmanızın imkanı yok.
Zara ondan halliceydi fakat hiçbir şey kalmamış. Zaten beğeneceğiniz ürünlerde de indirim yoktu. Çocuk ve erkek bölümüne bakılabilir. Oysho da talan edilen mağazalardan bir diğeri idi. Stradivarius, fena değildi. Uzun kollu boğazlı ince üstler, hırkalar, kemerler ve kabanlar oldukça uygun fiyatlı idi. Pull&Bear da hiçbir şey yoktu, zaten fiyatları Stradivarius ile karşılaştırınca çok benzer parçalar daha yüksek fiyatlı idi. Mango zaten indirime gireli uzun süre olduğundan pek bir şey kalmamış fakat hala alınabilecek şeyler bulunabiliyor. Ben bu sezon bir ürünü çok abarttım ve 3 rengini de aldım. Bugün ne giydim postlarımdan hatırlayabileceğiz kiremit renkli üst tık tık, bugün itibariyle siyah rengini de aldım. Ama çok kullanışlı napayım :)) Zaten kiremit rengi olanı indirim olmadan almıştım ve indirimde fiyatı yarıya düşünce çok üzüldüm :(( Twist'te beğendiğim hiçbir şeyin bedeni kalmamıştı malesef, tamamen hayal kırıklığı oldu. Koton'da Hakan Yıldırım koleksiyonundan uygun fiyatlı parçalar bulabilirsiniz. Mudo City'de bir kaban beğendim, fiyatlar düşmüş fakat yüzdesi çok fazla değil. Bir tane de clutch beğendim, onun dışında beğendiğim bir şey olmadı. Bershka da umduğumu bulmadığım mağazalardan bir diğeri oldu.

Hotiç'te beğendiğim çok şey oldu ama biraz daha indirime girmesi lazım %40 ve %50'ye varan indirim olmasına karşın hala çizmeler 250-330 civarında. Charles&Keith'te uygun fiyata birkaç güzel çizme vardı duyurulur. Yılbaşı öncesi Bağdat caddesindeki Shoetek'e gitmiştim ve orda da çoğu modelin numarası yoktu, fakat yılbaşından sonra tekrar bakın dediler. Bu hafta bakılabilir.

İndirim iyi hoş ta malesef ne istenen bedenlerde bir şey kalıyor ne de mağazalarda rahat rahat gezilebiliyor. Bugün haftaiçi olunca rahat rahat gezerim diye düşünmüştüm mağazaları ancak şunu gördüm ki etrafta birçok ev hanımı var ve alışveriş merkezlerini turlayıp duruyorlar.

Vel hasıl bugün alışveriş konusunda kendi açımdan çok başarılı olamasam da bol bol hediye aldım. Eşime, anneme ve yeğenime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder