6 Şubat 2012 Pazartesi

Haftasonu Kaçamağı: Iğneada

Yaklaşık 4 saatlik yolculuk sonucu Iğneada'ya vardık. Igneada Resort Hotel'de kaldık. Bizi upuzun bir kumsal kaşıladı, hayatımda ilk kez karla denizin buluşmasına şahit oldum. O kadar büyüleyiciydi ki sizlere de fotograflarla aktarmaya çalışacağım.

We arrived to Igneada after approx. 4 hours. We stayed at Igneada Resort Hotel. It is the first time I have ever seen the snow and the sea together. It was really beautiful.









Mert Gölü'ne faytonla bir yolculuk yaptık, çok keyifliydi. Gölün buz tutmuş kısmında istirahat eden kuşlar superdi.




Bilenler bilir Iğneada Kalkan balığı ile meşhurdur, biz de Kalkan yeme hayalleri ile gittik ama malesef buzhane kalkan varmış bu sebeple tercihimizi taze tekir ve mezgitten yana kullandık. Gün batımında bu manzarada balık keyfi bir başka keyifti.




Nasıl ambiansı biran olsun sizlere yansıtabildim mi?

Could I reflect the ambiance to you through the photos?

7 yorum:

  1. yemekler supermiş :=)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Manzara harika büyülendim tek kelimeyle. Kar ve denizin buluşmasını daha önce hiç görmemiştim hayran kaldım resmen:))Umarım eğlenmişsinizdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu manzarada keyifli olmamak mümkün mü.

      Sil
  3. Manzarayi, fayton gezinizi kiskandim!
    Ama en cok da o yemekleri, hem de gun batimina karsi!

    YanıtlaSil