15 Şubat 2012 Çarşamba

Romantic Dinner at Zanzibar with My Lace Dress

Haftasonu Zanzibar'da Köşk kısmında romantik bir akşam yemeği yedik, bana krem rengi dantel elbisem eşlik etti. Bu arada sizlere kesinlike Zanzibar usulu yoğurtlu kebabı tavsiye ediyorum, köfte ve bonfile karışımı çok başarılı bir yemek.

We had a romantic dinner at Zanzibar at weekend. I wore my lace dress.














Dress: Zara
Leather Jacket: Bernardo from New York
Shoes: Shoetek
Gloves: Park Bravo
Clutch: From New York

1 yorum:

  1. Merhaba Sevi, cok sagol ziyaretin ve yorumun icin, hemen geldim baktim ve ilk sayfadaki postlarin ustunden gectim, cok guzel bir Istanbul turu oldu benim icin, ozlemisim, yeni yerler gordum sayende, notlarimi aliyorum. Romantic date icin giydigin kiyafet de cok uyumlu, eldiven aksesuarini ben de cok severim ve cok hava katmis kiyafete. Saclarin da ne guzel dalgali, cok havali duruyor. Ortamdaki kalpleri de cok begendim, tam resimlik bir fonmus cidden : ) Iyi haftalar

    YanıtlaSil